"Träning behöver inte handla om att prestera eller att få blodsmak i munnen. Det som får oss att må bra är att vara i rörelse. Sträva efter en mjuk och stark kropp – på din nivå. Det behöver inte vara krångligare än så", säger Erika Kits Gölevik.

LÄS OCKSÅ: Erika tipsar: Så kan du powerboosta dina promenader

Du väljer din nivå

Bli inte förvånad om du inser att du faktiskt tycker om att ta i rejält ibland. Det kan vara otroligt skönt att verkligen ge allt fysiskt. Och endorfinrushen du får efteråt är beroendeframkallande.
– Givetvis hittar du även träningspass som passar de dagar du känner för tuffare tag här hos Wellie. Rör dig som du vill känna dig. Tuffa tag när du behöver lite jäklar anamma. Dans för glädje. Och mjuk yoga för lugn, säger Erika.

Välj och vraka mellan passen

I Wellie hittar du närmare 80 träningsfilmer med Erika. Dels rena träningspass där du tittar på filmen och gör som Erika men också filmer där Erika går igenom övningar som du sedan kan göra på egen hand. Välj mellan exempelvis yoga, core, tabata eller sooma move. Träningspassen är korta, antingen gör du bara ett och är klar på 10-20 minuter, eller så sätter du samman flera och kör ett längre pass. Välj och vraka - och våga testa. Risken är stor att du kommer gilla det hur mycket som helst! EKG 12

Fakta: Erika Kits Gölevik

Ålder: 36.

Yrke: Tränare, yogalärare, journalist, föreläsare, författare.

Bor: Mariefred.

Familj: Barnen Knut och Frans.

Tycker om: Att rida.

Äter helst: Mango i alla former!

Tränar helst: Yoga! Love it!

Bästa avkopplingen: Eh, yoga :)

Bästa energikicken: Eh, yoga, haha. Och en löprunda i skogen.

Oväntad kunskap: Jag är GRYM på att spela pianospel i iPaden.